Account Helpdesk with Hebrew (H/F)

Comment postuler ?

Pour candidater, merci d’adresser votre dossier de candidature en cliquant sur le lien suivant :
https://pagepersonnel.contactrh.com/jobs/2936/31760576/fr_FR

Présentation de l’entreprise

With over 3,000 locations in over 100 countries and 1,000 cities across the world, our client is one of the best Shared Services Centre opportunities in Barcelona.

Description de la mission

Reactive inbound call handling
Next to common customer service queries, the primary purpose of this role is to resolve account, billing or payment queries from customers. The Agent will aid the customer, where possible resolving the question immediately. Where the customer’s concern cannot be resolved on first contact, for example it requires action by a local field or finance team, the Agent will coordinate the resolution. Regardless of any support required from other people, responsibility for ensuring an accurate and complete resolution within the agreed resolution period rests with the Agent.
Other essential duties
Management of customer complaints and queries in the designated ticketing system, ensuring that all tickets are handled within established time frames.
Work with regional/local management and use knowledge of established corporate operating procedures to make sound business decisions regarding issue resolution.
Manage customer satisfaction survey tasks and responses.
Perform other duties and projects as assigned.

Profil recherché

Strong customer service skills, including the ability to remain flexible and calm in high pressure or continually changing situations
Basic knowledge of light accounting tasks (assisting with statement of accounts reviews, analyzing financial history of accounts, etc)
Native level of Hebrew
Ability to communicate effectively and professionally in English and your managed languages (written and oral).
Solid organizational skills, including the ability to prioritize and multi task in a demanding environment.

Conditions et Avantages

Oportunidades de carrera y desarrollo profesional

Experiences

4-5 ans

Niveau de qualification

Bac +3

Informations complémentaires

Comment postuler ?

Pour candidater, merci d’adresser votre dossier de candidature en cliquant sur le lien suivant :
https://pagepersonnel.contactrh.com/jobs/2936/31760576/fr_FR

DONNÉES PERSONNELLES

Les informations susceptibles d'être collectées sur le présent site sont exclusivement destinées au traitement de votre demande par frenchweb.
Vous disposez d'un droit d'accès, de modification, de rectification et de suppression des données qui vous concernent (art. 34 de la loi Informatique et Libertés du 06 janvier 1978). Pour plus d'informations : www.cnil.fr. Vous pouvez exercer ce droit en nous contactant par courrier au 55, rue de Bretagne, 75003 PARIS.

MENTIONS LÉGALES

Emploi.FrenchWeb.fr est édité par Decode Media SAS au capital de 75 192 euros.
N° de RCS: 504 475 112 Paris

55 rue de Bretagne 75003 Paris

FrenchWeb, Trends, Digital Trends, We Love Entrepreneurs sont des marques déposées par Decode Media SAS.

Directeur de la publication: Richard Menneveux

Frenchweb est hébergé par Oxalide 25, boulevard de Strasbourg - 75010 Paris